Subject: FW: Piirilinna DP
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 24 Sep 2024 15:35:12 +0300

From: Urmas Makrjakov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 24, 2024 1:19 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Piirilinna DP

Tere

Teile tuttava Piirilinna DP lõppmenetluses ilmnes olukord kus tekkisid
eriarvamused Telia`ga seoses ümberpaigutatava õhu-sideliiniga.

Küsimus, et kas on TRAM-le sobiv kui nihutame sissesõidutee 2 meetrit
ülespoole ehk siis põhja suunas nii, et olemasolev sideliini post jääks
sissesõidutee seest välja?

Lisa DP põhijoonis ja TRAM tingimused.

Lugupidamisega

Urmas Makrjakov
juhatuse liige

Tartu Arhitektuuribüroo OÜ

Ülikooli 4-3, 51003 Tartu

Tel.  + 372 7308260

GSM + 372 5083165

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.arhpro.ee <http://www.arhpro.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.